Trendyol, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından düzenlenen İhracatın Şampiyonları Ödülleri'nde e-ihracat kategorisinde üst üste üçüncü kez birinci seçildi. Ödülü Ticaret Bakanı Ömer Bolat ve TİM Başkanı Mustafa Gültepe'nin elinden alan Trendyol Grubu Başkan Yardımcısı Sinan Cem Şahin, başarıyı kabul etti.
Türkiye'nin lider e-ticaret platformu Trendyol, her gün 200 binden fazla ürünü Avrupa ve Asya'daki 35 ülkede 10 milyonu aşkın müşteriyle buluşturuyor. Platform üzerinde faaliyet gösteren satıcıların büyük bölümünü oluşturan KOBİ'lerin e-ihracat hacmi geçen yıl 1,5 milyar doları aştı. Trendyol Grubu CEO'su Erdem İnan, e-ihracatı Türkiye'nin sürdürülebilir büyümesi için stratejik bir kaldıraç olarak görüyor ve 2025'te e-ihracat operasyonlarına 1 milyar dolardan fazla yatırım yapacaklarını duyurdu.





