TAG uygulamasına ilişkin davada İstanbul 14. Asliye Ticaret Mahkemesi, 24 Haziran'da yapılan duruşma sonrası kısmen kabul kısmen ret kararı verdi. Dosya üçüncü kez İstinaf Mahkemesi'ne taşınıyor.\n\nTaksiciler ve esnaf örgütlerinin açtığı davada, taksicilerin uygulamanın kapatılmasına yönelik acil tedbir talebinin reddedildiği bildirildi. TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem, "2024 yılında verilen benzer karar, İstinaf Mahkemesi tarafından hatalı bulunarak kaldırılmıştı. Bu kararı da yeniden İstinaf Mahkemesi'nin değerlendirmesine sunacağız" dedi.\n\nÖktem, "Hukukun üstünlüğüne ve yargı süreçlerinin sağlıklı şekilde işleyeceğine olan inancımız tam" ifadelerini kullanarak, TAG'ın desteğini sürdüren topluluğa teşekkür etti.
TAG uygulaması davasında karar İstinaf Mahkemesi'ne taşındı

Martı'nın TAG uygulamasına karşı açılan davada alt mahkeme kısmen kabul kısmen ret kararı verdi. TAG Kurucusu Öktem, kararın üst mahkemeye taşınacağını belirterek hukukun üstünlüğüne olan inancının tam olduğunu söyledi.
Galeri
İlgili Haberler

Kaynarca-Pendik Metro Hattı 2027 İlk Yarısında Hizmete Açılacak

Yol hipnozuna karşı farkındalık: Uzun yolculuklarda dikkat nasıl korunur?
İstanbul Valiliği kararıyla metro ve füniküler hatlarında kapatma

İETT, atıl malzemeleri okul oyun alanlarına dönüştürdü
ASELSAN'ın Yerli Metro Sinyalizasyon Sistemi Gayrettepe-Havalimanı Hattında Tam Otomatik Uygulamaya Geçiyor
