TAG uygulamasına ilişkin davada İstanbul 14. Asliye Ticaret Mahkemesi, 24 Haziran'da yapılan duruşma sonrası kısmen kabul kısmen ret kararı verdi. Dosya üçüncü kez İstinaf Mahkemesi'ne taşınıyor.\n\nTaksiciler ve esnaf örgütlerinin açtığı davada, taksicilerin uygulamanın kapatılmasına yönelik acil tedbir talebinin reddedildiği bildirildi. TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem, "2024 yılında verilen benzer karar, İstinaf Mahkemesi tarafından hatalı bulunarak kaldırılmıştı. Bu kararı da yeniden İstinaf Mahkemesi'nin değerlendirmesine sunacağız" dedi.\n\nÖktem, "Hukukun üstünlüğüne ve yargı süreçlerinin sağlıklı şekilde işleyeceğine olan inancımız tam" ifadelerini kullanarak, TAG'ın desteğini sürdüren topluluğa teşekkür etti.