Samsun Kültür Yolu Festivali'nin altıncı günü Batı Park'ta düzenlenen konser sahnasında Simge, yüksek enerjisi ve güçlü performansıyla izleyicileri büyüledi. Sanatçı, "Ben Bazen", "Miş Miş" ve "Sevmek Yüzünden" gibi sevilen şarkılarını seslendirerek alanı dolduran müzikseverlerin coşkusunu artırdı.\n\nKonser boyunca tempoyu hiç düşürmeyen Simge, dinleyicilerin şarkılarına hep bir ağızdan eşlik etmesini sağladı. Festivalin yedinci durağı olan Samsun, sevilen sanatçıların konserlerine ev sahipliği yapmaya devam ediyor.