Başkent EDAŞ bünyesinde faaliyet gösteren Başkent EDAŞ Spor Kulübü, 2026 yılında yapılan olağan genel kurul toplantısıyla yeni yönetimini belirledi. Enerjisa Enerji Sürdürülebilirlik ve Kurumsal Yetkinlikler Bölüm Başkanı Ebru Taşcıoğlu, kulübün yeni başkanı seçildi. Taşcıoğlu, Başkent EDAŞ Spor Kulübü tarihindeki ilk kadın başkan olma özelliğini taşırken, görevi SabancıDx CEO'su Mehmet Fırat'tan devraldı.

Türkiye Futbol Federasyonu ve Ankara Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu'na bağlı olan kulüp, yaklaşık 140 sporcuyu U-11'den U-18'e kadar 7 farklı yaş kategorisinde barındırıyor. 2025 yılında U-13, U-15, U-16 ve U-18 olmak üzere 4 farklı yaş grubunda şampiyon olan Başkent EDAŞ Spor Kulübü, Türkiye Şampiyonası'na katılarak önemli başarılar elde etti. Kulüp, 2025'te 87 maçta çıkarken 78 galibiyet, 2 beraberlik ve 7 mağlubiyet ile sezonunu tamamladı.

Kulüp tarihine 1983 yılında başlayan Başkent EDAŞ Spor Kulübü, profesyonel liglere ve milli takımlara sporcu yetiştirmenin yanı sıra, eğitim yoluyla genç sporcuların hayatlarına olumlu katkılar sağlamayı sürdürdüğünü belirtiyor.