Martı'nın TAG uygulamasına ilişkin davada İstanbul 14. Asliye Ticaret Mahkemesi, kısmen kabul kısmen reddi kararı verdi. Karar, İstinaf Mahkemesi tarafından daha önce iki kez kaldırılan benzer kararlardan sonra geldi. Dosya şimdi üçüncü kez İstinaf Mahkemesi'ne taşınacak.\n\nİstanbul Otomobilciler Esnaf Odası, Birleşik Taksi Şoförleri Derneği, İstanbul Havalimanı Turizm Taksiciler ve diğer taksi odaları tarafından açılan davada taksicilerin uygulamanın kapatılmasına yönelik acil tedbir talebi reddedildi.\n\nTAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem, duruşma sonrası yaptığı açıklamada "Hukuki süreçte inancımız tam. 2024 yıllarında verilen benzer kararı İstinaf Mahkemesi hatalı bulmuştu. Bu kararı da yeniden üst mahkemenin değerlendirmesine sunacağız" dedi. Öktem, süreç boyunca desteklerine değinen TAG kullanıcılarına teşekkür etti.