Multinet Up ve YenidenBiz tarafından ortaklaşa gerçekleştirilen Sürdürülebilirlik ve ESG Raporlama Uzmanlığı Programı'nın ilk eğitim dönemi sona erdi. Kariyer molası veren kadınların yeniden iş hayatına dönmelerine destek olmayı amaçlayan program, Nisan-Haziran 2026 tarihleri arasında sekiz hafta boyunca sürdü.

Programı başarıyla tamamlayan 25 kadın katılımcı, sertifika töreninde sertifikalarını teslim aldı. Eğitim kapsamında katılımcılar, sürdürülebilirlik ve ESG temelleri, kurumsal sürdürülebilirlik yönetimi, raporlama standartları, ESG performans ölçümü, emisyon yönetimi, risk yönetimi ve sürdürülebilir finansman konularında eğitim aldı. Program, teorik bilginin yanı sıra uygulama odaklı çalışmalar ve vaka analizleriyle desteklenmiştir.

Multinet Up CEO'su Ali Emre Sever, sürdürülebilirlik alanında yaşanan dönüşümün nitelikli insan kaynağına olan ihtiyacı her geçen gün artırdığını belirterek, programın kariyer molası veren kadınları iş hayatına kazandırırken aynı zamanda sektöre yetkin profesyonel yetiştirme hedefini taşıdığını söyledi. YenidenBiz Genel Müdürü Tülây Cerit Tiryaki ise programın sadece bir eğitim faaliyeti değil, kadınları iş hayatına güçlü ve güncel yetkinliklerle döndürmeyi amaçlayan bir gelişim modeli olarak kurgulananı belirtti. İkinci dönem eylül ayında başlayacak.