Blizzard Entertainment, K-pop grubu LE SSERAFIM'in BlizzCon 2026 etkinliğinin kapanış performansını yapacağını duyurdu. Grubun, 13 Eylül Pazar günü Anaheim Kongre Merkezi'ndeki BlizzCon Ana Sahnesi'nde sahne alması bekleniyor. Bu, 2023'teki unutulmaz performanslarının ardından grubun festival için dönüşü olacak.\n\nSakura, Kim Chaewon, Huh Yunjin, Kazuha ve Hong Eunchae'den oluşan LE SSERAFIM, HYBE'ye bağlı SOURCE MUSIC etiketiyle çalışıyor. Grup adı "I'M FEARLESS" (Korkusuzum) anagramından türemiş olup, grubun kendinden emin duruşunu yansıtıyor. Daha önce Overwatch ile iş birliği yapmışlardı.\n\nBlizzCon, Blizzard Entertainment tarafından düzenlenen ve dünya çapındaki oyuncuları bir araya getiren yıllık topluluk etkinliğidir. Etkinlikte oyun duyuruları, e-spor, geliştirici panelleri, cosplay ve eğlence faaliyetleri yer alıyor. Biletlerin çoğu tükenmesine rağmen, resmi olmayan yeniden satış platformlarında bulunabilir.