20 bin metrekare alana sahip İETT Kurtköy-2 Garajının yapımı tamamlanarak hizmete açıldı. Temeli 2024 yılı Mayıs ayında atılan tesis, kuruluşun 19. garajı olarak faaliyet görecek.

Yaklaşık 102 milyon TL yatırımla tamamlanan garaj, 225 otobüsün eş zamanlı olarak parklanmasına ve modern bakım hizmetine olanak sağlayacak. Tesis 24 saat kesintisiz hizmet verecek; 6 farklı İETT otobüsüne aynı anda detaylı bakım ve onarım işlemi yapılabilecek.

Kurtköy-2 Garajı çevre dostu uygulamalarla tasarlandı. Tesiste ortaya çıkan katı atıkların yüzde 95'i, araç yıkama sularının ise yaklaşık yüzde 85'i geri dönüştürülerek yeniden kullanılacak. İETT, 2026 yılında 650 yeni aracın yanı sıra 2027'de 650, 2028'de ise 640 adet olmak üzere toplam 1.290 yeni araçı daha filosuna katmayı hedefliyor.