Doğa Öncüleri Programı kapsamında Türkiye'nin 12 farklı ilinden gelen 15 takım, 16 Haziran'da QNB Kristal Kule'de düzenlenen 2026 Doğa Öncüleri Ulusal Konferansı'nda projelerini sundu. Öğrenciler, sürdürülebilir gıda ve gıda atıkları, tatlı su ve denizler, ormanlar, iklim ve enerji gibi alanlarda geliştirdikleri çözümleri katılımcılarla paylaşarken çeşitli kategorilerde ödül aldı.
WWF-Türkiye tarafından 2017'de başlatılan, 2019'dan bu yana Millî Eğitim Bakanlığı'nca desteklenen program, 2023 yılından itibaren QNB Türkiye'nin katkısıyla genişlemeye devam ediyor. Biyolojik çeşitlilik, yaban hayatı, plastik atıklar ve enerji konularında düzenlenen eğitim ve atölyeler ile 10.800 öğrenciye doğrudan, çevrim içi eğitim modülleri ise yaklaşık 8 bin kez erişim sağladı. Program, çocuk ve gençlerin doğa koruma alanında farkındalık kazanmalarını ve liderlik becerilerini geliştirmelerini hedefliyor.






